Unie vydavatelů
noviny | časopisy | internet
1. 11. 2013  |  02.45
Domácí stránka  | Deníky

Aktuality

archív >
20. 7. 2017

Deníky mají vysokou důvěryhodnost

Aktuální výsledky průzkumu provedeného německou výzkumnou pracovní skupinou Wahlen ukazují: regionální a celostátní noviny požívají nejvyšší důvěryhodnosti ze všech médií.

20. 7. 2017

Náklad deníků v Německu pokles, roste prodej novinových týdeníků

Podle údajů o prodeji německých deníků za 2. čtvrtletí 2017, které zveřejnila organizace zabývající se ověřováním nákladů IVW ztratily tituly Bild a Bild am Sonntag 9 % nákladu. Na druhou stranu se zvýšil prodej menších týdeníků.

13. 7. 2017

Vydavatelé v německých Brémách se obrací na Evropskou komisi

Z důvodu nedostatečného dohledu Rady pro vysílání pro rozhlas v německých Brémách se tamější svaz vydavatelů novin nyní obrací na Evropskou komisi. Jedná se o další eskalaci již několik měsíců trvajícího střetu.

10. 7. 2017

Novinový trh v Rakousku roste

Pod názvem Dobré signály: tisk znovu roste, publikuje šéfredaktorka rakouského odborného mediálního časopisu Marlene Auerová bilanci vývoje rakouského tiskového trhu v prvním pololetí 2017.

30. 6. 2017

Němci vnímají reklamu vážně

Mnozí němci jsou vázáni na reklamu a váží si jí jako potřebného informačního zdroje. 78 procent Němců považuje reklamu za užitečnou. 64 procent si prostřednictvím reklamy vytváří přehled o nabídce. 58 procent je prostřednictvím reklamy často informováno o zajímavých výrobcích. To znamená, že reklama je důležité čtivo. Ukazují to data výzkumu ZMG-Bevölkerungsumfrage 2016.