Unie vydavatelů
noviny | časopisy | internet
1. 11. 2013  |  02.45
Domácí stránka  | Deníky

Aktuality

archív >
18. 9. 2017

Miliardář Lebeděv se zajímá koupi deníku Metro ve Velké Británii

U vlastníka titulů Evening Standard a Independent byla zaznamenána snaha koupit deník Metro od jeho současného vydavatele, společnosti DMGT. DMGT, který je vydavatelem deníků Daily Mail a Mirror, zvažoval prodej Metra jako součást větší podnikatelské aktivity.

29. 8. 2017

Washington Post přináší umělou inteligenci do své nativní reklamy

Vydavatelé naráží na překážky s takzvanou nativní reklamou. Deník Washington Post zkouší problém vyřešit pomocí umělé inteligence. Vytvořil reklamní produkt nazývaný Own, který nechává značky používat jejich vlastní obsah a slibuje zlepšit jejich šance, aby byly viděny a čteny (nebo pozorovány) s pomocí Heliografu, nového čtecího nástroje Postu vytvořeného pro obsahovou stránku.

29. 8. 2017

Deník The Scotsman oslavil 200. výročí tím, že dosáhl na první místo v prodeji

Deník podtrhl 200 výročí svého založení tím, že se umísti jako první v tabulce prodejů britských deníků za první pololetí roku 2017.

10. 8. 2017

Reklamní trendy na veletrhu DCX 2017

Na vydavatelském veletrhu WAN-IFRA expo konaném ve dnech 10. a ž 12. října v Berlíně se v rámci doprovodného programu bude jednat také o novinové inzerci počínaje chytrými investicemi až po kontinuální trénink.

2. 8. 2017

40,6 milionu Němců čte denně noviny

Čtenost tištěných novin dosahuje stabilně 57,9 procenta německého obyvatelstva. Pro reklamu relevantní cílové skupiny jsou nadprůměrnými čtenáři novin.