Unie vydavatelů
noviny | časopisy | internet
23. 4. 2018  |  15.24
Domácí stránka  | Aktuality  | Digital Innovators´ Summit 2018 – o čem budou hovořit řečníci

Digital Innovators´ Summit 2018 – o čem budou hovořit řečníci

Ve dnech 18. a ž 20. března 2018 proběhne v Berlíně 11. ročník mezinárodní konference Digital Innovators Forum pořádané FIPP a německou asociací vydavatelů časopisů VDZ. Konference je zaměřena na výměnu informací a zkušenosti týkajících se nejnovějších trendů využívání digitálních technologií při vydávání časopisů.

Vzhledem k blížícímu se termínu konání akce organizátoři finalizují její program. Při té příležitosti FIPP oslovil některé z řečníků, kteří na konferenci vystoupí, aby odbornou veřejnost a potenciální zájemce o účast seznámili s tím, o čem budou na konferenci hovořit.

Tak například Melissa Rosenthal z vydavatelství Cheddar  bude hovořit o tom, jak před dvěma lety vytvořili nový komunikační kanál zaměřený na zpravodajské a ekonomické informace, zaměřený na mladší cílovou skupinu. Kanál je provozován prostřednictvím sociálních médií, chytré televize a mobilů. V současné době vydavatelství uvažuje o globální expanzi svého projektu. Více informací k tématu je publikováno na webu FIPP

Další příspěvek se týká toho, jak start-up Civil plánuje blockchainem podporovat nový mediální obchodní model zaměřený na poskytování zpravodajského obsahu. Celý příspěvek je dostupný na webu FIPP.

Jeden ze článků se věnuje úspěšnému fungování televizního kanálu norského novinového titulu VG, který je značkou vydavatelství Schibsted. Kanál je provozován od roku 2013 a od té doby si získal velkou popularitu a jeho příjmy dosáhly velmi působivých čísel, což se odrazilo v růstu dividend vyplácených vydavatelstvím Schibsted akcionářům. Celý článek je publikován na webu FIPP.

O potenciálu nových technologií, zejména o transformaci médií pod vlivem blockchainů, bude na konferenci hovořit Ingo Rübe z vydavatelské skupiny Burda. Ten zdůrazňuje, že pojem blockchain byl předmětem diskusí již několik let, ale řada lidí o něm dosud nemá jasno. Nehledě na to má ale stále větší význam v médiích a řada společností již s touto technologií experimentuje v inzertní oblasti, při mikro platbách a v rámci systémů verifikace. Celý článek je přístupný zde

K účasti na konferenci je možné se přihlásit na webové stránce. Účastnický poplatek při přihlášení do 5. 3. 2018 činí 1 590 euro pro členy Unie vydavatelů a 2 090 pro nečleny.

zdroj: zpráva FIPP