Unie vydavatelů
noviny | časopisy | internet
Domácí stránka  | Aktuality

Aktuality

8. 8. 2019

Čtenost tisku v 1. pololetí 2019 – zásah deníků stabilní, čtenost časopisů v řadě žánrových skupin vzrostla

Zveřejněné výsledky výzkumu čtenosti periodického tisku MEDIA PROJEKT za 1. a 2. čtvrtletí 2019 ve svém souhrnu ukazují, že tisk je silné a přesně měřitelné médium, které prokazatelně zasahuje asi 9 z 10 osob v české populaci. Vztah čtenářů k tisku je stabilní, což je zřejmé ze stále vysokého zásahu deníků a jejich suplementů, který představuje 67 % české čtenářské populace ve věku 12 - 79 let. Podle zveřejněných výsledků také vzrostla čtenost na vydání v řadě významných žánrových skupin časopisů.

7. 8. 2019

Německá studie o mediálním chování dětí 2019: Časopisy jsou mezi nejmladší cílovou skupinou (a jejich rodiči) v kursu

Podle posledního vydání Kinder Medien Studie (KMS) 2019 je svět médií u velmi mladé cílové skupiny stále v pořádku. Podle studie čte ve věku od 6 do 13 let časopisy 74% dívek a chlapců. Celkově vynaloží děti v Německu více než 3 miliardy EUR ročně ze svého kapesného nebo peněžních dárků.

7. 8. 2019

Světový kongres časopiseckých médií se uskuteční v listopadu 2019

Ve dnech 12. až 14. listopadu 2019 proběhne v Las Vegas Světový kongres časopiseckých médií FIPP 2019. Kongres se koná jednou za dva roky a je největším světovým setkáním vydavatelů časopisů, časopiseckých manažerů a dodavatelů řešení a služeb v mediálním odvětví.

7. 8. 2019

Vzorec pro úspěch: Co mají společné ziskové noviny?

Úspěch lze měřit mnoha způsoby. Ve většině případů se měří číslem. V novinovém průmyslu úspěch pravděpodobně znamená mít největší náklad nebo nejvíce zobrazení stránek. Možná tato čísla znamenají jen málo pro čtenáře, kteří namísto toho měří, jak úspěšné jsou noviny, podle toho, jak době jim doručují důležité zprávy.

1. 8. 2019

Kongres FIPP rozšiřuje možnosti networkingu díky nové platformě pro organizaci schůzek

Účastníci letošního Světového kongresu časopiseckých médií FIPP budou moci využít rozšířených možností networkingu pomocí specializované platformy poskytované firmou Deal Room Events.

31. 7. 2019

Čerstvá příležitost pro vydavatele - auta bez řidiče

Henry Ford skvěle řekl, že kdyby se lidí zeptal, co chtějí, měli by říci „rychlejší koně“. Existuje strašidelná podoba mezi výrokem amerického průmyslníka, a tím, jak mnoho vydavatelů reagovalo na příchod internetu. Vzhledem k tomu, že na našich silnicích debutují auta bez řidiče, vydavatelé se neodváží opakovat stejnou chybu.

31. 7. 2019

Jak přimět děti, aby četly časopisy

Nejzábavnější část je na stránce pět: Hledejte blogy zasvěcené šíření informací a vzdělávání občanů. Toto stojí v brožuře z tohoto roku, se kterou se žáci německých škol od 8 let mají učit, jak zacházet s médii.

25. 7. 2019

5 klíčových poznatků o stavu zpravodajských médií v roce 2018

Od roku 2004 vydává Pew Research Center každoročně hodnocení stavu zpravodajských médií, v němž sleduje klíčové publikum a ekonomické ukazatele v různých odvětvích amerického novinového průmyslu. Zde je několik klíčových zjištění o stavu odvětví v roce 2018.

18. 7. 2019

6 tipů, jak oslovit tiskem publikum upřednostňující digitální média

Mladí spotřebitelé nečtou nic tištěného? Mimochodem! Millennials - ať už v USA nebo v Německu – si vysoce cení hmatatelné stejně jako uznání hodnot, které zprostředkuje tisk.

18. 7. 2019

The Washington Post se připravuje na cílení reklamy po cookie

The Washington Post vyvinul nástroj pro cílení reklam na základě „first party dat“ s názvem Zeus Insights, který nabízí marketérům podrobné funkce pro kontextové cílení spolu s predikcemi uživatelského záměru. Cílem je poskytnout marketérům sofistikovaný nástroj cílení reklamy, který není závislý na cookies třetích stran, ale přináší stále výsledky i přes přísnější ustanovení o ochraně osobních údajů stanovená regulátory.